2019 m. balandžio 20 d., šeštadienis

Teatras - Gyvenimo šventė 3D: Dvasios Dovanojimas Dalijimasis.

Balandžio 4-oji diena. pojūčių spektaklis "Kodėl aš čia?" Pagrindinė aktorė Kristina Grušelionytė.
Balandžio 5-oji diena. Spektaklis "Vaižgantas" salėje SIMULTANA.
Balandžio 6-oji diena. Pojūčių spektaklis "Kodėl aš čia?" Pagrindinė aktorė Žydrūnė Dragūnaitytė.
Balandžio 8-oji diena. Spektaklio "Atleisk man" repeticija.
Balandžio 9-oji diena. Spektaklis "Vaižgantas" salėje SIMULTANA.
Balandžio 10-oji diena. Pojūčių spektaklis "Kodėl aš čia?". Pagrindinė aktorė Žydrūnė Dragūnaitytė.
Balandžio 11-oji diena. Spektakl. "Atleisk man" repet. Pojūčių spektaklis "Kodėl aš čia?" - Olegas D
Balandžio 12-oji diena. .Spektaklis "Atleisk man" salėje SIMULTANA.
Balandžio 13-oji diena. Spektaklis visai šeimai "Gerumo pasaka". Buvom nustebinti vaikų aktyvumu. Viena mažoji žiūrovė drąsiai scenoje mokė katiną Markizą ir kitus žiūrovus žaidimų, kad draugystė užsimegztų didesnė ir vėliau susikibusi rankomis su katinu dainavo improvizuotą Danutės atkerėjimo dainą. Kita dar mažesnė žiūrovė linksmai įsitaisiusi katino glėby šoko Ledo gėlės šokį. O vienas berniukas vaikėsi po sceną katiną, norėdamas jam draugiškai patapšnoti pripučiamu kūju:) Lietuvai auga žavinga karta.
Balandžio 17-oji diena. Pojūčių spektaklis "Kodėl aš čia?". Pagrindinė aktorė Šviesa Šulc.
Balandžio 18-oji diena. Pojūčių spektaklis "Kodėl aš čia?" Pagrindinis aktorius Olegas Dlugovskis.
Visus mūsų žiūrovus, rėmėjus, partnerius, savanorius - mes Jus vadiname draugais - sveikiname su Šv. Velykomis. Būkit laisvi, daug šypsokitės ir nebijokite dovanoti savęs kitiems... viskas visada grįžta... Štai vienas iš daugelio žiūrovų atsiliepimų:
"Ką tik grįžau po spektaklio "Kodėl aš čia?" namo ir noriu pasakyti, kad jaučiuosi tokia pakylėta. Tai viršijo visus mano lūkesčius - tai buvo nuostabu. Ačiū Jums visiems už nuostabią patirtį, kuri suteikė galimybę pažvelgti į save ir kitus kitaip, suvokti, kas vis dėlto yra iš tikrųjų svarbu, įvertinti tai, ką turiu... Jūs nuostabūs. Tikiuosi darysite daugiau panašaus pobūdžio spektaklių, kuriuose įtraukiamas žiūrovas, kuris tampa šių kūrinių dalyviu. Dar pagirsiu spektaklio siužetą ir visas veiklas, buvo labai įdomu patirti, atrasti, susipažinti. AČIŪ. Ar negalvojate daryti panašių savaitinių užsiėmimų? Dar niekad taip gerai ir laisvai nesijaučiau, kaip po šių jūsų veiklų, su mielu noru ateičiau kas savaitę:)"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą