2019 m. rugpjūčio 8 d., ketvirtadienis

3K arba Karšta Kaip Kepykloj

Rugpjūčio 5 d. (pirmadienis)

Asmens ugdymas (koučingas) - štai keletas atsiliepimų:
  • „Koučingas man labai daug visko davė, daug atsakymų ir turbūt dar daugiau klausimų „kodėl?" kryptingumą, supratau, kad reikia tikslaus tikslo, kad jį pasiektum, nes jei jis bus betkoks, tai nieko ir neišeis. Susikonkretint ir dirbt ir dirbt ir viskas bus gerai."
  • „Koučingas, kas svarbu: aiškiau suformuluoji tikslus, užsibreži juos, vienas kas patinka, kad matai būdus ir priemones tam tikslui pasiekti, aiškėja, kas trukdo pasiekti, matai kurioj vietoj su savim dirbti daugiau reikia, ir visa tai darant su meile sau, kas yra svarbiausia. "
  • „Kas yra koučingas? Aš koučingą supratau truputį kitaip, bet buvimas, aš jo gal nepavadinčiau buvimu, aš jo nepavadinčiau tikru koučingu, bet buvimas su Svetlana, tai aš nesitikėjau tikrai, ir esu nustebinta to viso atvirumo, to noro padėti, ir to paprastumo, ir nežinau, kas manyje darosi, tiesiog aš teatre pradėjau visiškai kitaip jaustis, pati aš. Nors dirbu jau daugiau kaip metus, aš visai kitaip pasijutau šito jūsų koučingo pagalba. Aš pasidariau tvirtesnė sau, pati sau pasidariau tvirtesnė, daugiau pasitikėjimo."
  • „Labai džiaugiuosi dėl koučingo, nes per koučingą labiau pradėjau suprasti save ir pasaulį, ko aš noriu, ko man reikia iš tikrųjų ir labai patinka namų darbai užduodami, nes pareini namo tai būna pamiršti dar ką nors, tai atsiverti sąsiuvinį pasiskaitai, iš karto prisimeni, ką reikia daryti. Pasirodo reikia daryti, ne tai, kad tik išklausei, bet reikia daryti. Man labai patinka ta veikla, kad mane nukreipia koučingo vadovė į tą sritį ir atrodo suinteresuota, kad man sektųsi, meldžiasi, tas labai jaučiasi, ir aš tikiu, kad galima pasikeisti, va grindis išsiploviau pavyzdžiui, koučingo pagalba, nes jau visai nebuvau plovus nežinau kiek laiko, nors aišku dabar vėl ten viskas, nes šuo šeriasi, nors ne visai tokios pačios, švarios, tik plaukuotos. Tai labai dėkoju savo dėstytojai Svetlanai Šulc, sau dėkoju, kad namų darbus darau. Ir mečiau rūkyti, trys mėnesiai jau turbūt, neužfiksavau datos, tiesiog paleidau, kad niekada nerūkiau."
  • „Pasakius vienu žodžiu: asmenybės ugdymas, yra savo asmens ugdymas, tai yra tikslus pasakymas. O tai daryti padeda koučeris, tas, kuris užduoda klausimus, o mūsų pasąmonė yra sąmoninga ir mes jau spendžiam, tiek man duoda jis (koučingas)".

Rugpjūčio 6 d. (antradienis)

Susirinkimų diena, kai džiaugiamės vieni kitais, sveikinam vieni kitus. Šį mėnesį kolegos 5 darbuotojams išreiškė padėką už pagalbą, bendradarbiavimą, štai jie: Deimantė V., Edmundas V., Irina B., Kristina G., Laima Z. Kartu su Meno taryba šauniai pasiruošėm naujam XII-ajam kūrybinės veiklos sezonui, kurio labai laukiam.


Rugpjūčio 7 d. (trečiadinis)

Pojūčių spektaklis tamsoje „Kodėl aš čia?" šį kartą buvo taip karšta, net karščiau nei tada, kai Lietuvoj buvo 30+ laipsnių. Kaip visada žiūrovai išėjo namo itin gerai nusiteikę, pilni įspūdžių.


Šį kartą atostogausiu su savo plieniniu žirgu - Svetlana Šulc
Rugpjūčio 8 d. (ketvirtadienis)

Teatro direktorei ir meno vadovei Svetlanai Šulc  išėjus atostogauti direktorės pareigas laikinai eis Kristina G., o meno vadovės Aušra K. Buvo du viename (arba vienas už du), o dabar bus du dvejuose (arba kiekvienas už save).
Kas mėnesį teatras atidaro kepyklėlę, kurioje yra kepama daugybų „blynų" pamaitinti biurokratus, kas išvertus į lietuvių kalbą reiškia daugybė įvairiausių ataskaitų, dokumentų, žiniaraščių, sąskaitų faktūrų, patvirtintų kopijų, mokėjimų prašymų, procentinių pažymų, pažymų apie priėmimą-atleidimą
ir kitų gaminių su šokoladiniais priedais. Kepyklėlės pagrindinės kepėjos Laima Z., Irina B. ir Vladimiras K.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą