2019 m. birželio 18 d., antradienis

Apipjaustymų diena

Pirmadienis (birželio 17 d.)
Petras: valėm tokį labai seną teatrui atiduotą kilimą, kuris buvo sėkmingai apipjaustytas - visi 4 kraštai. Po to dar kartą su šluota iššlavėm ir jį išplakėm (kilimas gavo lazdų). Linksmiausia buvo, kai jį vanojom lazda. Iš pradžių kilimą laikė mano kolega Artūras S., tai kliuvo jam, o kai aš laikiau - kliuvo man. Dabar išdykėlis kilimas "Miestas" paguldytas vestibiulyje ir laukia ateinančių  į spektaklius vaikučių, kurie galės linksmai ant jo žaisti.
Irina: visą dieną rengiau dokumentus transporto subsidijai gauti.
Božena: intensyviai dirbau namuose, pildžiau kultūros paso projektą. Kai labai daug prirašiau ir savimi didžiavausi, man užteko proto paspausti ne tą mygtuką. Viskas, kas buvo prirašyta dingo. Trukt už vadžių ir vėl iš pradžių.
Taupusis Artūras B.: taupydamas popierių, pjausčiau lapelius. Man nelabai sekėsi, bet vis dėlto sugebėjau juos priklijuoti ant senų plakatų, kuriuos atnaujinau ir taip sutaupiau popierių teatrui.

Antradienis (birželio 18 d.)
Buvo ypatinga asmenybės ugdymo (kaučingo)  diena, bandėm atskleisti kiekvienas  savo paslaptį, kuri ne kiekvienai nosiai užuodžiama, ne kiekvienai ausiai girdima ir ne kiekvienai akiai matoma.
Po to vyko scenos kalbos užsiėmimai, pavadinimu "šiku ir tapšnoju", t.y. visiškas atsipalaidavimas ir žaidimas.
Vakare vyko labai turininga ir efektyvi spektaklio "Atleisk man" repeticija. Naujas sąstatas, tiek aktorių, tiek garso operatoriaus. Pirmą kartą Džoisę vaidins Tatjana, Endžę - Kristina G., o prie garso operatoriaus pulto atsisėdo Božena. Visa jos, kaip "garsistės" patirtis apsiribojo "Kodėl aš čia?" spektaklio įgarsinimu, kai nepavykus paleisti garso takelio teko žaibiškai reaguoti,  improvizuojant gyvą atlikimą (humanoidės Siri balsas). Repeticija buvo labai produktyvi,  nes nei vienas iš repeticijos dalyvių nesipriešino ir nesiginčijo su režisiere, visi išsijuosę dirbo. Darbo diena neprailgo, jei dar turim jėgų atsisėsti rašyti teatro metraštį.
Džiugi žinia - į mūsų teatrą atėjo Mariją (kostiumininkė, rekvizitininkė ir šiaip geras žmogus). Valio!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą